Regenerare fortata dpf
Daca aveti probleme cu filtru particule si nu stiti de unde sa incepeti rezolvarea problemei, atunci nu ezitati sa luati legatura cu noi.
Va stam la dispozitie cu sfaturi utile!
Nu in toate cazurile trebuie demontat filtru de particule si curatat. Daca apare martorul DPF pe bord pentru prima data, atunci in majoritarea cazurilor problema vine de la regenerari esuate.
Asta inseamna ca motorul a incercat de mai multe ori sa porneasca regenerarea automata, dar inainte sa termine regenerarea,motorul a fost oprit.
Dupa 5-6 regenerari esuate,apare martorul pe bord ,care va avertizeaza ca trebuie iesit in afara orasului ca sa poate sa termina regenerarea automata. Daca dupa 20-30 km in treapta 3 sau 4 max. 3000 rpm nu se stinge martorul, atunci trebuie facut un test la service.
Daca nu apar probleme cu senzori, termostat, modul releu bujii, egr etc., atunci trebuie pornit o regenerare fortata cu testerul.
Dupa regenerare fortata in mod normal ar trebui sa merga motorul fara probleme.
Daca observati ca motorul porneste regenerare prea des, intre 100-300km atunci filtru de particule este partial infundat. In acest caz trebuie demontat si curatat.
In general aceste probleme apar dupa 150 mii de km la motoare 1.6 Tdi si dupa 200 mii km la motoare peste 2.0 TDi!
In ultima perioda am curatat foarte multe filtre de particule 1.6 TDi Euro 5 la VW, masini care aveau intre 160-250 mii de km!
In ziua de azi o problema la DPF nu mai este asa grava cum a fost acum 7-8 ani.
Cel mai important este sa fie rezolvat problema imediat dupa ce apare.
Daca este rezolvat in timp scurt, atunci costurile se redica max. la 200-400 Ron.
Cele mai frecvente probleme sunt senzorul de presiune, senzor temperatura si EGR, pe timp de iarna termostatul.La BMW modulul la bujii, la Ford Focus 1.6 TDCi probleme la EGR si lipsa aditiv FAP.
0 comments :
Trimiteți un comentariu