Atentie
Odată ce a apărut eroarea, unitatea de comandă a motorului nu mai comunică cu demarorul.
De obicei, unitatea de control a motorului salvează codul de eroare P1630, care nu poate fi șters ulterior.
Uneori sistemul de imobilizare nu raportează coduri de eroare, dar tot nu funcționează.
Defectiune odata afisata pe cesurile de bord masina nu mai porneste.
Rezolvarea consta in inlocuirea calculatorului de injectie si a imobilizatorului cu unul provenit din dezmembrari sau nou.
Dar cea mai rapida solutie si cea mai ieftina este resoftarea celor doua calculatoare si imperecherea acestora.
(Start error): Mercedes C, E, S class, Vito, Sprinter
Vehicule afectate de obicei
EDC15C0 (CDI1)
Clasa A (tip 168)
În cazul acestui model, mesajul „Start Error” apare în grupul de instrumente.
Clasa C (tip 202)
Clasa E (tip 210)
Vito și clasa V (tip 638)
În cazul acestui model, mesajul „Start Error” apare în grupul de instrumente.
EDC15C6 (CDI2)
Sprinter (tip 901, 902, 903)
În cazul acestui model, mesajul „Start Error” apare în grupul de instrumente.
Clasa C (tip 203)
Clasa E (tip 210)
Problemele apar independent de sistemul de imobilizare utilizat. Sunt la fel de prezente și în mașinile mai vechi cu imobilizatorul Temic sau Siemens, precum și dispozitivele actuale cu comutator electronic de aprindere (EIS).
Reparație:
1. Prin mufa obd2 cu soft original Xentry / DAS
2. Pe banc ,avem nevoie de următoarele dispozitive pentru a repara problema erorii de pornire:
ecu-calculatorul motor
unitatea de control a imobilizatorului
respectiv comutator electronic de aprindere (EIS)
o cheie a vehiculului
2. Pe banc ,avem nevoie de următoarele dispozitive pentru a repara problema erorii de pornire:
ecu-calculatorul motor
unitatea de control a imobilizatorului
respectiv comutator electronic de aprindere (EIS)
o cheie a vehiculului
0 comments :
Trimiteți un comentariu